17 april, 2009

Album

DT Marja bjuder på ett fantastiskt fint album!












Jag fick i mitt DT paket denna gång papper från Papperspaket My Mind's Eye - Magnolia.
Det var en utmaning i sig eftersom jag gjort många saker tidigare av just dessa papper
och det kändes för tillfället utömt men jag gillar dessa papper för de är otroligt fräscha
så tillslut tänkte jag att papperspåsar är kul att jobba med. Så jag valde att göra ett album,
genom att vika papperspåsen på mitten och fästa ihop dem i kanten med dubbelhäftande tejp.
Jag dekorerade kanten med en massa härliga band som följde med i paketet. På framsidan
dekorerade jag med de söta pappersramarna som finns i butiken, den chalkade jag för att markera den.

Inuti lade jag in tags som man kan skriva på och likaså sidorna är tänkta att fyllas så småningom.
Bårder blommor & bling är också från House of inspiration. På flikarna har jag skrivit ledord och
sedan skrivit lite om det innanför fliken. Detta album blev lite BOM inspirerat.

Hoppas ni blir inspirerade att göra ett album ni med! Det är jättekul och man kan fylla det med vad som helst!!

8 kommentarer:

Petraso sa...

Men så vackert med alla veck och överraskningar!

Cornelia sa...

Marja!
Jag upphör aldrig att imponeras av dina heeeelt underbara skapelser! Det här är... fantastiskt!
Kram!

Monica =) sa...

Oj så fint -vilket arbete du lagt ner!!!!
Gillar jättemycket alla banden på vä-sidan: den idén lånar jag gärna till nåt kort...=)

Eva J sa...

Sååå snyggt och väl arbetat. Kul ide med påsarna som bas.

Mikepik sa...

Så charmigt!!!
Super fint!!

Kram

Lotta sa...

Gillar albumet skarpt! Mycket att vika och dra ut - perfekta överaskningsställen! Detta skulle man bra allt vilja bläddra i - live!

Veronica sa...

Åh så fint album! Detta ska jag pröva ngn dag!

kram kram DT Veronica

rose-marie sa...

verkligen kanonfint... såå inspirerande...