14 mars, 2009

Påsken närmar sig...

Nu börjar påsken närma sig och det är dax att göra härliga påskkort! Jag som fortfarande har kartonger med julsaker stående som jag inte burit upp i förrådet... tur att julen varar fram till påska :-)

DT Veronica bjuder på ett fantastiskt fint påskkort!





Motiven är målade med ProMarker + MCP tekniken (man gnuggar och gnuggar så fingrarna får kramp!!). Mitt i påskliljorna har jag satt dit lite 3D lack och under själva blomdelen är det en liten bit distanskudde så blommorna kom ut en bit från kortet. Förresten, blomman är alltså 1 stämpel men jag har stämplat upp den flera gånger för att få en känsla av att det är på påskbukett.

5 kommentarer:

Helena sa...

Underbart påskkort! Påskliljorna är fantastiskt vackra.

Sofi_79 sa...

Jätte fina kort..

Christine S sa...

Härligt påskkort.

Monica sa...

Vá fint du fått till färgläggningen av påskliljorna!!!

Daria sa...

vad fiffigt att göra en hel bukett av bara en blomma.. supersnyggt!