14 mars, 2009

Påsken närmar sig...

Nu börjar påsken närma sig och det är dax att göra härliga påskkort! Jag som fortfarande har kartonger med julsaker stående som jag inte burit upp i förrådet... tur att julen varar fram till påska :-)

DT Veronica bjuder på ett fantastiskt fint påskkort!





Motiven är målade med ProMarker + MCP tekniken (man gnuggar och gnuggar så fingrarna får kramp!!). Mitt i påskliljorna har jag satt dit lite 3D lack och under själva blomdelen är det en liten bit distanskudde så blommorna kom ut en bit från kortet. Förresten, blomman är alltså 1 stämpel men jag har stämplat upp den flera gånger för att få en känsla av att det är på påskbukett.

5 kommentarer:

Helena sa...

Underbart påskkort! Påskliljorna är fantastiskt vackra.

Sofi_79 sa...

Jätte fina kort..

Anonym sa...

Härligt påskkort.

Anonym sa...

Vá fint du fått till färgläggningen av påskliljorna!!!

Anonym sa...

vad fiffigt att göra en hel bukett av bara en blomma.. supersnyggt!