19 mars, 2009

Cornelia inspirerar...

DT Cornelia ligger minsann inte på latsidan...
här visas lite av hennes senaste härliga alster!


Detta kort är gjort efter en skiss och ämnat till en tjej som
inte har det så lätt just nu... det finns saker i livet som gör ont...


Ett kort utan stämplar... det går utmärkt!
Man behöver bara ett vackert papper och lite "krafs"
Vips! så är det klart *ler*


Jag deltog i en utmaning som heter "Får, får inte"
Den handlade egentligen inte ett dugg om får
utan vilket material man fick ha på sin LO :-)
Men min hjärna gick genast igång på substantivet får *fniss*
och eftersom jag hade en bild på fritt strövande FÅR så satte jag igång..



10 kommentarer:

Anonym sa...

Massa härlig inspiration du bjuder på!!! =)

Anonym sa...

O va mycket underbart! Kortet det gör ont och Lon vi har sportlov va ju hlet underbara. Och koret frå får inte... fick mig att skratta högt nu på morgonen!

Anonym sa...

Vilka härlig inspirationer det finns här så fiiint.....
kram lolla

Anonym sa...

Jättefina alster! Jag tycker särskilt att det är fint att montera lite snett! Det är nåt jag ska öva på; jag håller alldeles för mycket på raka linjer själv ;-)

Anonym sa...

Får får..... ha,ha, ha så finurligt. :-)

Anonym sa...

Kortet utan stämplar är ju helt ljuvligt!!

Cornelia sa...

Tack alla ni, för goa kommentarer! Ni ska veta att jag blir såååå glad!!!

Anonym sa...

Jättefina kort och en underbar LO Cornelia!
Haha får kortet var ju jätte kul!

Kramar!

Pippin sa...

Du gör så himla fina kort, Cornelia!
Kram
Pippin

Zandra sa...

Vilken skojig ide att sy fast band med bokstäver! Kommer att nyttjas :-)